Hatékony marketing kampány tippek balatoni apartmanoknak – 2. rész: Kampányterv az elő- és főszezonra

Az előző bejegyzésben megismerkedhetett azokkal a marketingeszközökkel, amelyekkel hatékonyan készülhet a balatoni apartmanja népszerűsítésére. Most pedig egy konkrét, vázlatos kampánytervet mutatunk be, amely segít abban, hogy már az előszezonban maximalizálja apartmanja foglaltságát és növelje bevételeit.

1. Kampányidőszak meghatározása

  • Kezdet: Április első hete
  • Vége: Június utolsó hete

2. Kampánycélok

  • Korai foglalások növelése
  • Apartman ismertségének és láthatóságának javítása
  • Közösségi média követőbázisának növelése
  • Új vendégek megszerzése

3. Közösségi média kampány (Facebook és Instagram)

Tartalomstratégia

  • Heti 2-3 poszt
  • Témák: apartman bemutatása, helyi programok ajánlása, vendégélmények megosztása, promóciós ajánlatok

Hirdetési stratégia

  • Célzott Facebook és Instagram hirdetések
  • Carousel és videós hirdetések használata az apartman előnyeinek bemutatására

Példa posztok:

  • Apartman képek és bemutatkozó videó
  • Vendégek által beküldött fotók és értékelések
  • Szezonális ajánlatok, kedvezmények

4. Google Ads kampány

Kulcsszóstratégia

  • Lokális hirdetések futtatása, amelyek a Balaton környékén keresőket célozzák

Hirdetési típusok

  • Keresőhálózati kampányok (Search Ads)
  • Képes hirdetések (Display Ads)
  • Remarketing hirdetések

5. Kampányidőzítés

Április

  • Közösségi média: apartman és környék bemutatása, early bird ajánlatok hirdetése
  • Google Ads: kulcsszavak tesztelése és optimalizálása

Május

  • Közösségi média: vendégértékelések megosztása, szezonnyitó kedvezmények
  • Google Ads: remarketing hirdetések indítása, célzott kampányok erősítése

Június

  • Közösségi média: last-minute ajánlatok, aktívabb promóciók a főszezon előtt
  • Google Ads: kampányok optimalizálása a legjobb eredmény érdekében, remarketing hirdetések kiemelt futtatása

6. Mérési és elemzési stratégia

  • Heti elemzés a közösségi média aktivitásáról
  • Havi jelentések a Google Ads teljesítményéről
  • Vendégértékelések és visszajelzések gyűjtése és elemzése

Miért működik ez a kampány?

Ez a kampányterv azért hatékony, mert több csatornán keresztül, egymást erősítő módon szólítja meg a potenciális vendégeket. Az időben elkezdett promóció és a rendszeres, releváns tartalmak biztosítják, hogy apartmanja folyamatosan jelen legyen a vendégek fejében, amikor foglalást terveznek. A kampány rugalmassága és folyamatos elemzése pedig lehetőséget ad arra, hogy menet közben optimalizálja és a lehető legjobb eredményeket érje el.

A Balatoni Apartman Host csapata készen áll segíteni apartmanja sikeres népszerűsítésében és üzemeltetésében. Bízza ránk marketingtevékenységeit, és hozza ki a maximumot az idei szezonból!

Sikeres kampányt kívánunk!

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top